Klantrelatiebeheer – inzicht klantgegevens

Je bent druk met ondernemen. Je werkt hard voor nieuwe klanten, verkoopt en levert ze een product of dienst. Fantastisch is dit, toch? Je kent vast je eerste klant nog, én die met dat bijzonder verhaal. Maar klant nummer zestien of die ene van een half jaar geleden?

En nadat je je klanten een product of dienst hebt verkocht? Blijven ze je klanten en hoe zorg je daarvoor? Kun je al je klanten gemakkelijk in één bericht laten weten dat je weer iets nieuws te bieden hebt?

BEHEREN VAN JE KLANTGEGEVENS

Wat weet je van de klant? Wat is zijn e-mailadres, waar woont jij? Hoe oud is hij, heeft hij kinderen? Hoeveel klanten heb je eigenlijk, en hoeveel van deze klanten hebben meer dan eens wat bij je gekocht?

Waar heb je al deze informatie staan? Misschien staat een gedeelte van je klantinformatie in je e-mail, en de rest in een verstuurde factuur? Is die nog wel informatie up-to-date?

Postversa zorgt ervoor dat je al je klantgegevens gestructureerd op één plek komen staan. Voor jou wordt deze informatie hierdoor inzichtelijk en daardoor waardevol.

Ik zorg ervoor dat jij je klantgegevens gemakkelijk zelf kan beheren. Maar als je wilt dat je klanten dit zelf, op jouw website, kunnen doen kan Postversa hier ook voor zorgen!

Afhankelijk van je huidige klantenbestand én de manier waarop je dit georganiseerd hebt heb ik meer of minder werk nodig je klantgegevens op orde te maken. Een richtprijs voor het zorgen voor een centraal te beheren klantenbestand is €300,00.

Wanneer jij je klanten zelf hun gegevens wilt kunnen laten wijzigen moet je denken aan een eenmalige investering van €500,00.

VERBETEREN VAN JE KLANTRELATIE

Wanneer Postversa ervoor gezorgd heeft dat je jouw klanten in beeld hebt, wil je natuurlijk ook jouw relatie met hen goed houden.

Dat kun je doen door op momenten iets van je te laten horen. Stuur je klanten een berichtje als ze jarig zijn, of precies een jaar geleden een product of dienst bij je gekocht hebben.

Stuur klanten die een tweede keer iets bij je bestellen gelijk een berichtje voor hun vertrouwen én bedankje in de vorm van een kortingscode voor de volgende keer.

Zorg dat dat je klanten zich kunnen of hebben ingeschreven voor je nieuwsbrief of laat ze jouw social media als Instagram of Facebook volgen.

Postversa kan je met al het bovenstaande helpen, ik spreek graag met je om te spreken over wat jouw bedrijf kan helpen. Een richtprijs voor het inrichten van geautomatiseerde berichten is €400,00.

CONTACT

Enthousiast geworden? Neem gerust via het onderstaande formulier contact met me op. Dan zorg ik voor een passende inschatting, ik help je graag! Je mag natuurlijk ook gewoon bellen, dat kan op +31 6 8200 5435.

Onderwerp

WebsiteCommunicatieCRMeCommerceOverig